Administratieve ondersteuning op maat.

Sur demande
3660depuis 17 juin. '24, 15:45
Partager via
ou

Caractéristiques

Contrat de travailFreelance ou Intérim
Heures par semaineHoraire variable

Description

Bent u zelfstandige ondernemer, heeft u een vennootschap die een extra paar administratieve handen kan gebruiken?

Samen bekijken we wat optimaal is voor uw onderneming zodat u zich kan focussen op wat voor u belangrijk is, uw core business en uw activiteiten!

Waarvoor kan u bij ons terecht :

Office management, beheer en organisatie van je online of fysiek archief.

Opvolgen en plaatsen van bestellingen.

Maken van offertes alsook deze opvolgen.

Organisatie en planning van vergaderingen en zakenreizen.

Opvolging inkomende en uitgaande correspondentie.
Financiële administratie, facturatiebeheer, debiteurenbeheer, crediteurenbeheer, enz.

Ondersteunende boekhoudkundige activiteiten. ( Wij werken hiervoor samen met uw accountant naar keuze, of onze eigen accountant )

Opmaak onkostennota’s, opvolging, aanvraag van leasing, financierings en verzekeringscontracten.

Juridische procedures / invorderingen opvolgen en of opstarten. ( Wij werken hiervoor samen met uw Advocaat naar keuze, of onze eigen Advocaat en of Gerechtsdeurwaarder )

Samenwerken kan al vanaf 4 uur per week.

Voor meer informatie en of een vrijblijvende offerte kan u ons mailen op beheervennootschappen@gmail.com
Numéro de l'annonce: m2127378504