Nissan Qashqai Tekna OPTION COMPLÈTE € 14.000,00
Philip Kotler - Principes van marketing
€ 50,00
Enlèvement ou Envoi
Livré à domicile par Bpost pour € 6,65
430depuis 28 sept.. '24, 14:33
Caractéristiques
ÉtatComme neuf
Matière scolaireNéerlandais
AuteurPhilip Kotler; Gary Armstrong; Lloyd C. Harris; Hongwei He
Description
Taal: Nederlands; Vlaams
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de blauwdruk vormt voor het te volgen marketingbeleid. De indeling van dit boek sluit dus goed aan bij de manier waarop marketing daadwerkelijk in de praktijk wordt toegepast. In deze editie zijn nieuwe, actuele cases en voorbeelden toegevoegd van Nederlandse en Vlaamse bedrijven, zowel op het gebied van marketing tussen bedrijf en consument als tussen bedrijven onderling. Het boek is volledig geactualiseerd, met meer aandacht voor online marketing en sociale media. Uiteraard is er ook oog geweest voor de implicaties van de COVID-19-pandemie...
KU Leuven Handelswetenschappen
Kan ook opgehaald worden in Antwerpen
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de blauwdruk vormt voor het te volgen marketingbeleid. De indeling van dit boek sluit dus goed aan bij de manier waarop marketing daadwerkelijk in de praktijk wordt toegepast. In deze editie zijn nieuwe, actuele cases en voorbeelden toegevoegd van Nederlandse en Vlaamse bedrijven, zowel op het gebied van marketing tussen bedrijf en consument als tussen bedrijven onderling. Het boek is volledig geactualiseerd, met meer aandacht voor online marketing en sociale media. Uiteraard is er ook oog geweest voor de implicaties van de COVID-19-pandemie...
KU Leuven Handelswetenschappen
Kan ook opgehaald worden in Antwerpen
Numéro de l'annonce: m2166372577
Mots-clés populaires
van in in Livreslivres scolaires neerlandais in Livresphysique in Livresdestination in Livresplantyn in Livresactimath in Livresgeographie in Livresessentia in Livresde boeck in Livrescroc math in Livrespoint virgule in Livrestandem brio in Livrestandem in Livresdidier hatier in Livreslivres math in Livresfemme menage bruxelles dans Offres d'emploipeinture art dans Antiquités & Artpawn shoplot cartouches dans Informatique & Logicielssnowboard in Enfants & Bébés