Marketing in een wereld vol belevingen

€ 30,00
Enlèvement ou Envoi
110depuis 22 sept.. '24, 12:16
Partager via
ou

Caractéristiques

ÉtatComme neuf
AuteurChristophe Vandewiele

Description

KORTE INHOUDChristoph Vandewiele, gastprofessor Media en Entertainment Business bij Thomas More in Mechelen en oprichter van Think Tank Experts in Antwerpen heeft dit handboek Marketing in een wereld vol beleving gecreëerd om je te helpen bij het ontwikkelen van nieuwe ideeën. Bij het samenstellen van dit handboek bracht Christoph content bijeen van gerenommeerde Pearson-auteurs, verrijkt met enkele persoonlijke belevingen en inzichten uit de marketingwereld, de bredere entertainmentwereld en de belevingseconomie - niets meer en niets minder! De combinatie van deze inzichten helpt de nieuwe marketeer om 'outside the box' te denken, te innoveren of te creëren; maar daarvoor moet hij die 'box' natuurlijk wel eerst heel goed kennen en kunnen definiëren. Dat is wat we met dit boek ambiëren: de juiste inzichten bundelen in één geheel, om je zo voldoende bagage mee te geven tijdens nieuwe denkprocessen

Nieuwprijs: €82 

  • ISBN-13 ‏ : ‎ 978-9043036641
Numéro de l'annonce: m2161931807