Bezonken rood 9789051086867€ 19,80
Massacommunicatie Een Inleiding 9789029546225 J.G. Stappers
€ 4,65
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 27 sept.. '24, 03:22
Caractéristiques
AuteurJ.G. Stappers
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789029546225
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Massacommunicatie Een Inleiding
Auteur: J.G. Stappers
ISBN: 9789029546225
Conditie: Echt gebruikt
Massacommunicatie is een verschijnsel dat de laatste tijd in toenemende mate in de belangstelling komt en ook de wetenschappelijke bestudering ervan kent een bloeiperiode. Daarom is de derde druk van Massacommunicatie, een inleiding dan ook geheel opnieuw bewerkt, wat vooral in de tweede helft van het boek tot veranderingen leidde. Nieuwe ontwikkelingen worden vermeld en enige stromingen die in de eerdere edities geen of weinig aandacht kregen, kunnen nu beter tot hun recht komen. Ook de illustraties - in woord en beeld - die het betoog verhelderen en verluchtigen, zijn uitgebreid en aangepast.Er zijn meerdere soorten inleidingen denkbaar. Sommige proberen in beknopte vorm zoveel mogelijk basiskennis aan te dragen, andere willen door het schetsen van hoofdlijnen inzicht bijbrengen. De auteur van Massacommunicatie, een inleiding, dr. J.G. Stappers, hoogleraar in de communicatie wetenschap te Nijmegen, koos voor die laatste vorm. Daarom beperkte bij zich bij het schrijven tot twee hoofdthema's. Enerzijds een verheldering van de begrippen en een wegwijs maken in de enorme spraakverwarring die in dit vakgebied in wel zeer hoge mate heerst; anderzijds in beknopte vorm een visie geven op het verschijnsel massacommunicatie. Daarbij wordt gewerkt in de richting van een synthese tussen de Amerikaanse en Europese (vooral Duitse) wetenschapstradities.Omdat een inleiding verder moet reiken dan de eigen inhoud, zijn aan het eind van ieder hoofdstuk literatuuropgaven opgenomen. Daarin wordt gewezen op literatuur die ofwel zeer belangrijk is voor het desbetreffende onderwerp, ofwel gemakkelijk bereikbaar. Deze opzet verhoogt stellig de bruikbaarbeid van deze inleiding.* Een plezierig boek, dat kort aantipt en verdeelt op een manier die het niet alleen gemakkelijk maar zelfs aantrekkelijk maakt over het behandelde verder te gaan lezen. De auteur is uitstekend ge schikt voor zo'n boek als dit. Hij beschikt tegelijk over deskundigheid en over de humor om het verteerbaar te maken. Het
Titel: Massacommunicatie Een Inleiding
Auteur: J.G. Stappers
ISBN: 9789029546225
Conditie: Echt gebruikt
Massacommunicatie is een verschijnsel dat de laatste tijd in toenemende mate in de belangstelling komt en ook de wetenschappelijke bestudering ervan kent een bloeiperiode. Daarom is de derde druk van Massacommunicatie, een inleiding dan ook geheel opnieuw bewerkt, wat vooral in de tweede helft van het boek tot veranderingen leidde. Nieuwe ontwikkelingen worden vermeld en enige stromingen die in de eerdere edities geen of weinig aandacht kregen, kunnen nu beter tot hun recht komen. Ook de illustraties - in woord en beeld - die het betoog verhelderen en verluchtigen, zijn uitgebreid en aangepast.Er zijn meerdere soorten inleidingen denkbaar. Sommige proberen in beknopte vorm zoveel mogelijk basiskennis aan te dragen, andere willen door het schetsen van hoofdlijnen inzicht bijbrengen. De auteur van Massacommunicatie, een inleiding, dr. J.G. Stappers, hoogleraar in de communicatie wetenschap te Nijmegen, koos voor die laatste vorm. Daarom beperkte bij zich bij het schrijven tot twee hoofdthema's. Enerzijds een verheldering van de begrippen en een wegwijs maken in de enorme spraakverwarring die in dit vakgebied in wel zeer hoge mate heerst; anderzijds in beknopte vorm een visie geven op het verschijnsel massacommunicatie. Daarbij wordt gewerkt in de richting van een synthese tussen de Amerikaanse en Europese (vooral Duitse) wetenschapstradities.Omdat een inleiding verder moet reiken dan de eigen inhoud, zijn aan het eind van ieder hoofdstuk literatuuropgaven opgenomen. Daarin wordt gewezen op literatuur die ofwel zeer belangrijk is voor het desbetreffende onderwerp, ofwel gemakkelijk bereikbaar. Deze opzet verhoogt stellig de bruikbaarbeid van deze inleiding.* Een plezierig boek, dat kort aantipt en verdeelt op een manier die het niet alleen gemakkelijk maar zelfs aantrekkelijk maakt over het behandelde verder te gaan lezen. De auteur is uitstekend ge schikt voor zo'n boek als dit. Hij beschikt tegelijk over deskundigheid en over de humor om het verteerbaar te maken. Het
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a142994692
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livreslivre economie dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livreseconomie politique dans Livresmanagement in Livresetudes marketing dans Livreseconomie dans Livrestrain échelle g occasiong . carli sculpteurmoto g 310g shock occasionmarketing management kotleruccle meuble dans Maison & Meubleshoreca a louer in Articles professionnelsbokaalopenerpedicure medicale a domicilebmw x1 avec toit panoramique