Bezonken rood 9789051086867€ 19,80
Marketing 9789082033724 Steven van Belleghem
€ 12,50
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 4 sept.. '24, 17:34
Caractéristiques
AuteurSteven van Belleghem
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789082033724
Jaar (oorspr.)2014
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Marketing
Auteur: Steven van Belleghem
ISBN: 9789082033724
Conditie: Als nieuw
Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie. Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden. Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie. Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken ‘De conversation manager’ en ‘De conversation company’.
Titel: Marketing
Auteur: Steven van Belleghem
ISBN: 9789082033724
Conditie: Als nieuw
Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie. Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden. Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie. Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken ‘De conversation manager’ en ‘De conversation company’.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a142238495
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livresetudes marketing dans Livreslivre economie dans Livresvan in in Livresle robert van dale dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livresbio 4 van in dans Livresvan dale dans Livresvan in dans Livreseconomie politique dans Livresmanagement in Livreseconomie dans Livrestambour de gille dans Musique & Instrumentssiemens gsm dans Télécomsberlingo utilitaire dans Autosscooter classe a liegetafel met ijzeren onderstel