Bezonken rood 9789051086867€ 19,80
Goudmijn Van Gutenberg 9789058071217 Maths Suidman
€ 5,90
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 4 sept.. '24, 16:51
Caractéristiques
AuteurMaths Suidman
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789058071217
Jaar (oorspr.)2001
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Goudmijn Van Gutenberg
Auteur: Maths Suidman
ISBN: 9789058071217
Conditie: Beetje gebruikt
Zou Johannes Gutenberg zich in zijn graf omdraaien? Na de revolutie van de losse loden letters beleven we nu een verdergaande omwenteling in de informatie-industrie. Het gaat nog steeds om informatie en inhoud, met een nieuw toverwoord: content. Maar de manier waarop die content wordt verpakt, is fundamenteel anders. Boek, krant en tijdschrift krijgen steeds meer concurrentie van televisie, web, palmtop, mobiele telefoon en alle andere hulpmiddelen die de moderne consument gebruikt om altijd en overal over de meest actuele informatie te beschikken.
Voor uitgevers liggen er grote kansen. Zij beheren de inhoud en zitten dus op een goudmijn. Toch komen uitgevers nauwelijks met nieuwe uitgeefconcepten. Hun commerciële proces eindigt bij de verkoop van boek, krant of tijdschrift. Terwijl in het nieuwe uitgeven daar juist de exploitatie van een idee begint. Het gaat niet meer alleen om het product, maar vooral om het gedachtegoed, de beleving en de emotie.
Hoe kunnen traditionele uitgevers deze kansen grijpen, voordat anderen dat doen en daarmee de uitgevers op een zijspoor zetten? Welke rollen zijn er voor uitgevers? Verpakker van informatie of crossmediale exploitant van nieuwe uitgeefconcepten? En welke gevolgen heeft die keuze voor hun bedrijfsvoering?
Mathijs Suidman (1971) kreeg zijn opleiding deels in de traditionele uitgeverij (Reed Consumer Books en PCM uitgevers). Voor winkelketen Bruna ontwikkelde hij een succesvolle e-commerce website. Daarna was Suidman actief bij KPN Telecom, waar hij zich bezighield met het ontwerpen van contentformats en diensten voor verschillende media (telefonie, internet, papier, tv etc).
Titel: Goudmijn Van Gutenberg
Auteur: Maths Suidman
ISBN: 9789058071217
Conditie: Beetje gebruikt
Zou Johannes Gutenberg zich in zijn graf omdraaien? Na de revolutie van de losse loden letters beleven we nu een verdergaande omwenteling in de informatie-industrie. Het gaat nog steeds om informatie en inhoud, met een nieuw toverwoord: content. Maar de manier waarop die content wordt verpakt, is fundamenteel anders. Boek, krant en tijdschrift krijgen steeds meer concurrentie van televisie, web, palmtop, mobiele telefoon en alle andere hulpmiddelen die de moderne consument gebruikt om altijd en overal over de meest actuele informatie te beschikken.
Voor uitgevers liggen er grote kansen. Zij beheren de inhoud en zitten dus op een goudmijn. Toch komen uitgevers nauwelijks met nieuwe uitgeefconcepten. Hun commerciële proces eindigt bij de verkoop van boek, krant of tijdschrift. Terwijl in het nieuwe uitgeven daar juist de exploitatie van een idee begint. Het gaat niet meer alleen om het product, maar vooral om het gedachtegoed, de beleving en de emotie.
Hoe kunnen traditionele uitgevers deze kansen grijpen, voordat anderen dat doen en daarmee de uitgevers op een zijspoor zetten? Welke rollen zijn er voor uitgevers? Verpakker van informatie of crossmediale exploitant van nieuwe uitgeefconcepten? En welke gevolgen heeft die keuze voor hun bedrijfsvoering?
Mathijs Suidman (1971) kreeg zijn opleiding deels in de traditionele uitgeverij (Reed Consumer Books en PCM uitgevers). Voor winkelketen Bruna ontwikkelde hij een succesvolle e-commerce website. Daarna was Suidman actief bij KPN Telecom, waar hij zich bezighield met het ontwerpen van contentformats en diensten voor verschillende media (telefonie, internet, papier, tv etc).
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a142129591
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livresmaths dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livresmaths et moustique dans Livresmaths 3 dans Livresmaths primaire dans Livreslivre economie dans Livresvan in in Livresle robert van dale dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livresbio 4 van in dans Livrespas sorcier les maths dans Livresvan dale dans Livresdkw caravaneappartement meublé à loueraquarium 150 litresporte badgepisang ambon dans Collections