Bezonken rood 9789051086867€ 19,80
Media, cultuur & burgerschap. Een inleiding 9789055892266
€ 7,55
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 4 sept.. '24, 16:45
Caractéristiques
AuteurL. van Zoonen
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789055892266
Jaar (oorspr.)2004
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Media, cultuur & burgerschap. Een inleiding
Auteur: L. van Zoonen
ISBN: 9789055892266
Conditie: Beetje gebruikt
Deze inleiding in de mediastudies is een Nederlandstalig tekstboek met voorbeelden en analyses van Nederlandse mediaproductie, -tekst en -receptie. Aan de orde komen o.a. de rituele functie en de culturele betekenis van de media, programmeringsstrategieen, de eigendomsverhoudingen en de gevolgen daarvan, een wetenschappelijke analyse van mediateksten en -betekenissen, de gehanteerde verschillen, stereotypen in relatie tot burgerschap, het alledaags mediagebruik, en hoe de media een jeugdcultuur creeren. In deze tweede herzien druk is de tekst aangeoast met actuele informatie. Het nieuwe laatste hoofdstuk bespreekt de toekomst van de media, in het bijzonder vantelevisie. Liwesbet van Zoonen is universitair hoofddocent en bijzonder hoogleraar Gender en multimedia (Opzij-leerstoel) aan de afdeling Communicatiewetenschap van de Universiteit van Amsterdam. Zij is als staflid verbonden aan het onderzoeksinstituut Amsterdam School of Communications Research (ASCoR) en sinds 2000 als hoogeleraar in deeltijd aan de Univewrsiteit Maastricht.
Titel: Media, cultuur & burgerschap. Een inleiding
Auteur: L. van Zoonen
ISBN: 9789055892266
Conditie: Beetje gebruikt
Deze inleiding in de mediastudies is een Nederlandstalig tekstboek met voorbeelden en analyses van Nederlandse mediaproductie, -tekst en -receptie. Aan de orde komen o.a. de rituele functie en de culturele betekenis van de media, programmeringsstrategieen, de eigendomsverhoudingen en de gevolgen daarvan, een wetenschappelijke analyse van mediateksten en -betekenissen, de gehanteerde verschillen, stereotypen in relatie tot burgerschap, het alledaags mediagebruik, en hoe de media een jeugdcultuur creeren. In deze tweede herzien druk is de tekst aangeoast met actuele informatie. Het nieuwe laatste hoofdstuk bespreekt de toekomst van de media, in het bijzonder vantelevisie. Liwesbet van Zoonen is universitair hoofddocent en bijzonder hoogleraar Gender en multimedia (Opzij-leerstoel) aan de afdeling Communicatiewetenschap van de Universiteit van Amsterdam. Zij is als staflid verbonden aan het onderzoeksinstituut Amsterdam School of Communications Research (ASCoR) en sinds 2000 als hoogeleraar in deeltijd aan de Univewrsiteit Maastricht.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a142112435
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livreslivre economie dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livreseconomie politique dans Livresmanagement in Livresetudes marketing dans Livreseconomie dans Livresdiscover media pqtv q mediamedia marktmarketing management kotler2ememainbrimneschaudiere rielloleblon delienne bécassine dans Collectionsbeosound dans TV, Hi-fi & Vidéolapsteel