Vier ringen: de geschiedenis van Audi

€ 9,00
Enlèvement ou Envoi
1642depuis 1 juin. '24, 01:15
Partager via
ou

Caractéristiques

ÉtatNeuf
Marque de voitureAudi

Description

Het boek nog verpakt in zijn plasticfolie!!!

Ideaal cadeau voor Vaderdag!!!

Vanaf het allereerste begin waren de vier in elkaar grijpende ringen het merksymbool van Auto Union AG, de op één na grootste Duitse autofabrikant toen het bedrijf in 1932 in de stad Chemnitz werd opgericht. De ringen symboliseerden het onlosmakelijke karakter van de entiteit die werd gecreëerd door de fusie van vier automerken uit de Duitse deelstaat Saksen: Audi, DKW, Horch en Wanderer. Dit embleem vat de traditie van auto- en motorfietsconstructie in die regio samen, die al vele decennia oud was, en getuigde ook van de vastberadenheid van de bedrijven om de toekomst van het motorvoertuig te blijven vormgeven. Tegenwoordig maakt Audi AG dezelfde verklaring met zijn vier-ring embleem: bewustzijn van traditie, oriëntatie op de toekomst. Vier Ringen: Het Audi-verhaal presenteert de geschiedenis van Audi op een uitgebreide en boeiende, zeer informatieve manier, en bevat gegevens over de bedrijfs- en productgeschiedenis. De lezer wordt meegenomen op een reis door een eeuw moderne geschiedenis en zal de ingrijpende economische veranderingen ervaren die zich in deze periode hebben voorgedaan. Meer dan duizend illustraties getuigen van de ontwikkelingen in deze spannende periode, en er zijn tabellen die de feitelijke informatie aanvullen en het boek het karakter van een naslagwerk geven.
Numéro de l'annonce: m2121259687