Placard ouvert/séparateur de pièce€ 100,00
Lloyd C. Harris - Principes van marketing
€ 10,00
Enlèvement
420depuis 21 août. '24, 11:35
Caractéristiques
ÉtatComme neuf
Matière scolaireNéerlandais
AuteurLloyd C. Harris; Gary Armstrong; Nigel Piercy; Philip Kotler
Description
Taal: Nederlands; Vlaams
Contributors: Marc Logman; Erno Pickee; Peter Nonhof; Ed Feijen; Ton Borchert
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze zevende editie van Principes van marketing bieden we jou - onze (nieuwe) klant - meerwaarde door je op een inno-vatieve, brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascine-rende wereld van moderne marketing. Wat het meest in het oog springt in deze editie is de nieuwe indeling. Deze is gebaseerd op de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek, implementatie/evalu-atie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan. Een dergelijk plan vormt vaak de blauwdruk van het gevolgde marketing-beleid en sluit goed aan bij de manier waarop marketing in de praktijk wordt toegepast. Principes van marketing is volledig geactualiseerd en bevat bij elk hoofdstuk nieuwe cases, high-lights en voorbeelden, vaak gebaseerd op de digitale praktijk van Nederlandse of Belgische bedrijven...
Contributors: Marc Logman; Erno Pickee; Peter Nonhof; Ed Feijen; Ton Borchert
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze zevende editie van Principes van marketing bieden we jou - onze (nieuwe) klant - meerwaarde door je op een inno-vatieve, brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascine-rende wereld van moderne marketing. Wat het meest in het oog springt in deze editie is de nieuwe indeling. Deze is gebaseerd op de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek, implementatie/evalu-atie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan. Een dergelijk plan vormt vaak de blauwdruk van het gevolgde marketing-beleid en sluit goed aan bij de manier waarop marketing in de praktijk wordt toegepast. Principes van marketing is volledig geactualiseerd en bevat bij elk hoofdstuk nieuwe cases, high-lights en voorbeelden, vaak gebaseerd op de digitale praktijk van Nederlandse of Belgische bedrijven...
Numéro de l'annonce: m2149206843
Mots-clés populaires
van in in Livreslivres scolaires neerlandais in Livresphysique in Livresdestination in Livresplantyn in Livresactimath in Livresgeographie in Livresessentia in Livresde boeck in Livrescroc math in Livrespoint virgule in Livrestandem brio in Livrestandem in Livresdidier hatier in Livreslivres math in Livresvinyl deep purpleclasse e cabriolet dans Autosvase expansion dans Autos : Pièces & Accessoiresmoteur golf 3 tdiphilippe in Antiquités & Art