Rijbewijs B Theorieboek 9789030664666 Uitgeverij van In€ 17,00
Digitale marketing en communicatie in de praktijk
€ 30,80
Envoi
10depuis 4 sept.. '24, 14:09
Caractéristiques
Auteur
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789044128833
Jaar (oorspr.)2012
Description
4=3-actie! Meer boeken, meer korting.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Digitale marketing en communicatie in de praktijk
ISBN: 9789044128833
Conditie: Beetje gebruikt
Digitale marketing en communicatie is een hot topic. Voor marketeers is het een absolute topprioriteit maar eveneens een uitzonderlijke opportuniteit. Nog niet zo lang geleden was de vraag ‘Wanneer starten we ermee?’. Vandaag stelt men zich niet alleen de vraag ‘Hoe ver staan wij met de implementatie binnen ons bedrijf vergeleken met onze concurrenten ?’. Maar vooral ‘Hoe doen we het beter ?’
De mogelijkheden en de toepassingen van digitale marketing en communicatie lijken stilaan eindeloos. Het is geen kwestie meer van te volgen, maar vooral van voorop te blijven. Terecht stelt Peter Hinssen ‘Digitaal is het nieuwe normaal’.
Toch staan we nog maar aan de start van het echte digitale tijdperk in onze bedrijven. De digitale experts en trendwatchers in dit boek bruisen van de ideeën. Dit boek is dan ook voor elke marketeer een must to read.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Digitale marketing en communicatie in de praktijk
ISBN: 9789044128833
Conditie: Beetje gebruikt
Digitale marketing en communicatie is een hot topic. Voor marketeers is het een absolute topprioriteit maar eveneens een uitzonderlijke opportuniteit. Nog niet zo lang geleden was de vraag ‘Wanneer starten we ermee?’. Vandaag stelt men zich niet alleen de vraag ‘Hoe ver staan wij met de implementatie binnen ons bedrijf vergeleken met onze concurrenten ?’. Maar vooral ‘Hoe doen we het beter ?’
De mogelijkheden en de toepassingen van digitale marketing en communicatie lijken stilaan eindeloos. Het is geen kwestie meer van te volgen, maar vooral van voorop te blijven. Terecht stelt Peter Hinssen ‘Digitaal is het nieuwe normaal’.
Toch staan we nog maar aan de start van het echte digitale tijdperk in onze bedrijven. De digitale experts en trendwatchers in dit boek bruisen van de ideeën. Dit boek is dan ook voor elke marketeer een must to read.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a142019881
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livresetudes marketing dans Livreslivre economie dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livresmanagement in Livreseconomie politique dans Livreseconomie dans Livresvan in in Livreslivre en neerlandais in Livresmanga in Livresdedicace in Livrestoto in Livresjelly 2 all in onephysique in Livrestarot in Livresdestination in Livrescaravane avec mover dans Caravanes & Campingmodèles tricot dans Livresvélo mercierboite musicaleart glass vase