IABO - Nous sommes tous des super-héros (Homer Simpson,

€ 72,00
00depuis 19 sept.. '24, 11:17
Partager via
ou

Description

Multiplo su carta Fedrigoni 300 gr in beperkte hoeveelheid
Afmetingen totaal 30x30 cm, niet intern 20x20 cm
Timbrato, numerato, firmato a mano dall'artista con certificato di autenticità

-Oogje van de verzameling
-Kroonlijst niet inbegrepen
-Snelle verzending met UPS
-Instagram @iabo

A primo impatto, Iabo (Napoli, 1980) si isspira alla Pop Art van Anni Ottanta. Probeer de lijn en de vorm te bestuderen. Als er een eigendom is, wordt een kostenpost van een perfecte meccanica gemaakt, op een manier die artistiek is. In Iabo il confine uomo/macchina è molto sottile. De realisatie van de aanklacht is een perfecte techniek. U kunt een experiment uitvoeren en een veel persoonlijkere taal configureren. Als onderdeel van de ervaring van Street Art, komt deels een radicaal gevoel van misura naar voren als tutti en zijn grote verscheidenheid. Het is een pittoresk leven en een leidraad voor alcuni-filoni, de motivatie van het ricorrenti. Als u antropomorfe profielen van postcassettes, prestigieuze of populaire populieren gebruikt, kunt u ze importeren. Als je de lente van het jaar filtert, wordt de connotatie en de identiteit ervan precies bepaald: het is zo.

Een passato van de schrijver, een persoonlijke camaleontica, een sterke senso-ethiek. Veel mensen die een selectie maken van hun immaginaire gemeente, kunnen hun kern niet meer zien. Er is sprake van elegantie. Sarebbe in het verschrikkelijke geval van “less is more”. Het is proprio così. De riconoscibilità is niet zo minimaal, maar het is essentieel dat de osservatore gedesoriënteerd raakt. De ironische combinatie van de gamma-cromatica is vervaagd, de uniforme kleur, de nuancevooruitgang, de beslissende beslissing. Als er sprake is van een kunstmatigheid, wordt een opwindende limiet gesteld aan de radicale film.
Accostamenti die onlogisch zijn en aanzienlijk blijken te zijn, zijn soms functioneel en hebben een positief discours opgeleverd. Politiek corretto. Mai a favoure dell'estetica.
Ik denk dat mensen een historisch moment kunnen identificeren dat een sentimentele gemeenschap is. Ik heb persoonlijke communicatie, een oplossing, een afstand tussen de mensen, een diepgaande relatie en een innerlijke reactie.
Een kostenreductie en voortdurende kostenbesparing. Fuori en dentro la tela. Als u een thema heeft, is er sprake van een oneindige daling. Als u de lijn van de parcheggio behandelt, is er sprake van een grote consumptie, de vitale levenscyclus van de opera blijft gedurende een bepaalde periode incorrot en deflazionato.
De consument leeft in een universele wereld, is economisch en niet reëel. In een herhaald, moreel etico en persoonlijk formaat. Assolutamente veelzijdig, esteticamente perfetto. Semplice, pulito, vruchtbaar. Het gebruik van plexiglas tijdens de periode van de productie van pittorica is het materiaal dat het grootste deel van de discussie over de compositie van de lijn versterkt.
Ik weet dat ik de waarde van virale marketing kan waarderen. Als ik een groot deel van mijn leven aankom, is het onmogelijk om de werkelijkheid en de fantasie te beperken, door een mens en een superheld te gaan.
Als dit allemaal mogelijk is, is de wereld van de echte wereld superieur aan de fantasie. Laat de popolare, iconische, pop, niet één stijl per tutti verschijnen. Het is zo dat het raffineren en het berekenen van een elite van schattingen niet het belangrijkste gevoel is: de estetica, de simmetrie en de complessiva-armonia.
Alle kosten zijn gebaseerd op een veroordeling van culturele appiatimenten. De provocatie, het onmiddellijke karakter, het karakter van een poëtische studie, intelligent, colta en een colpo sicuro. De democratie, het gevoel van schieten, de originele connotatie komt tot een artistiek/intellectueel beeld van zijn tempo. Een ondoordringbaar probleem op de basis van andere creaties.
Op een gegeven moment begon Iabo natuurlijk te worden en met het grootste deel van de strijd tegen de scottanti en de risico's (soms solo tela) en conflicten te voorkomen die de nieuwe samenleving aanvielen.

Michele Luca Nero (fonte Artibune)

IABO deel van de beste straatkunstbewegingen van: Shepard Fairey "Obey Giant", Banksy, Invader, Alec Monopoly, Nomen, Jef Aérosol, JR, C215, Rero, Kaws, D Face, Sandra Chevrier, FinDac, Os Gemeos, Gregos , Jonone, M chat, Taki 183, Jean-Michel Basquiat, keith haring, insane 51, Pichi Avo, pop art, pichiavo, Seen, Cope2, Seth, Mr Brainwash, Atlas, Blek le Rat, 1up, John perello, Futura 2000 .


Hét online veilinghuis voor jou!

Catawiki is het meest bezochte online platform in Europa voor bijzondere objecten geselecteerd door experts, en biedt wekelijks meer dan 65.000 objecten aan voor de veiling. Het is onze missie om onze klanten een spannende en probleemloze ervaring te bieden bij het kopen en verkopen van bijzondere, moeilijk te vinden objecten.


Waarom Catawiki?
  • Lage veilingkosten
  • Al onze objecten zijn gecontroleerd door onze 240+ experts
  • 24/7 meebieden in onze app.

    Bieden is uitsluitend mogelijk op de website van Catawiki. Maak eenvoudig een gratis account op de website aan en biedt direct mee!

    Kavel omschrijving


    Biedingen zijn alleen geldig via de website van Catawiki.
  • Numéro de l'annonce: a142756331